середу, 22 серпня 2012 р.

Модуль 7. Рефлексія

Під час роботи над цим модулем я дізналася:
  • Як створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання
  • Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені  навчитися :
  • додавати посилання і зображеня у Вікі-середовищі;
  • спілкуватися через Інтернет;
  • створювати мережевий опитувальник;
  • використовувати сервіс Web.2.0 в навчанні учнів.

вівторок, 21 серпня 2012 р.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
  •  Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення учнівських досліджень;
  •  Майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті;
  • Учні  навчаються критичному оцінюванню веб-ресурсів.
  • учні навчаються  зважати на цілу низку факторів при визначенні достовірності та цінності веб-сторінки для використання в проектах.

Модуль4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
  • спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів;
  • в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту.

пʼятницю, 17 серпня 2012 р.

Модуль3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
  • дослідницькі проекти будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів;
  •  в учнів, які співпрацюють у малих групах дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння цільовій аудиторії.

Модуль2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме проекти
  • надають широкі можливості для навчання;
  • залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань;
  • будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів;
  • в учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії.

Модуль1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього;
  •  вдосконалити власний педагогічний досвід;
  •  дізнатися як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень.